9 december 2009

Sääämst jag ääär...

Fan va dålig jag är på att blogga! Jag börjar och skriver alltid massor sen slutar jag efter nån vecka, dryyygt... Men men, nu jävlar ska de bli en blogg-spurt !
Fyllde för övrigt 17 igår, äntligen, jävla december va sen man ska va !
Ett år kvar tills jag drar ut i myndigheten ;)

Ett litet test får ni också idag!

Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Blåa slitna jeans!
Den sista personen du talat i telefonen med? Kommer inte ihåg <.<
Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Beror på vilket håll man ser personen från, bakifrån: röven, framifrån: ansiktet och brösten å låren.
Vilken är din favoritdryck? Coke
Hårfärg? Mörk brunt
Ögonfärg? Bruna ögon
Vad dricker du på krogen?: The most.
Favoritmånad? December och alla sommarmånader!
Senaste filmen du såg? Halva Wall-E innan "frugan" halvt somnade så jag stängde av...
Vad ska du göra imorgon? Skola, jobba, sova.

Senaste person som ..
Sov i din säng: Jag och älsklingen
Skällde på dig: Morsan.
Du chattade med: ... Can't remember.
Fick dig att gråta: Hahahahahhaahha....
Vilken svordom använder du mest? Fuck, fitta, fan, helvete
Om du vann på lotto, vad skulle du göra? Go on a long trip! Flytta hemifrån, köpa bättre mobil, kläder å massa sånt.
Om någon vill få ditt intresse, hur gör man då? Det får personen som vill få mitt intresse ta reda på !
Tittade du på tecknat när du var liten? Gör jag väl fortfarande mahah...
Vilka spåk pratar du? Svenska, engelska, halvt ryska.
När grät du senast? Länge länge sen.
Har du några tatueringar eller piercingar? 3 ringar i öronen, stav i ögonbrynet, sen blir det ring i läppen och gaddningar.
Vilken är din favoritfrukt? Persika, plommon, nektarin.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Hahaha like I have to !
Sover du på mage, sida eller rygg? Mage.
Stör det dig om någon som har sagt att den ska ringa inte ringer? Jaa, har man sagt att man ska ringa så ska man! Stör mig på när folk inte håller tider också.
Om du var född av motsatt kön, vad skulle du heta? Gabriella ? <.<
Vad skulle du aldrig kunna tolerera hos en partner? Otrohet, oärlighet.

Vad ska du göra ikväll? Jobba.
Vad ser du fram emot? Helgen som vanligt. Eller fredag, då tar baben piercings och vi ska på bio (2012 som jag redan sett men som hon "tvingar" mig att följa med på.
Sex på första dejten? Why not?
Vad åt du senast? En macka, sitter å tuggar på ett tuggumi nu.
Gillar du att laga mat? Sådär, de e väl okay ,men babe gillar det mer än mig så hon får laga maten.
Vad är sexigt? Saftiga rumpor och retsamhet.
Vad heter dina husdjur? Moses heter katten.
Var är du känsligast på kroppen? Öhh, bröstvårtorna tror jag xD förutom the privates ofcourse.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Jaa, extremt möjligt.
Bio eller promenad? Både och !
Jag är allergisk mot: Feminister.

Jag har tagit studenten: Nää, men det händer om 1,5 år.
Jag har svimmat: Aldrig.
Jag älskar någon: Japp de gör jag, det vet hon, och dem andra som jag älskar.
Jag har rapat högt offentligt: I'm a man, what do ya expect?

De va de ! Nu ska jag fortsätta att inte lyssna på min historielärare, hare gött!
Kex

1 kommentar: