20 oktober 2009

3 månader

Underbart ! Hade tre månader med älskling igår, dessutom fyllde mor min och brorsan år, 57 & 25. Vi åt hos brorsan å spelade kort å lite sånt skojj innan vi drog å kollade på "Upp" (3D) på bio bara baby och jag. Vi såg den självklart på engelska utan text.
Filmen var helt sjuuukt bra ! Den hade allt ! Äventyr, action, komedi, kärlek, allt !
Verkligen värd att se, och det var den bästa animerade film jag sett på länge, kanske ever till och med.
5/5 stjärnor lätt.



Ligger i min säng å väntar på att tiden ska gå så jag kan åka till skolan, baby åkte nyss så jag kollar bloggen lite å facebook å så. Knight Rider på teve haha, helt underbart, Michael och hans bil Kitt.

Hur som helst så ska jag strax åka till skolan. En lång skoldag väntar ! (16.20)....
Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar