15 oktober 2009

Hard work work ! Not !

Sitter på Elläran och käkar godis, Banana Skids, Refreshers och Dumle, mmmm yummy !
Cliff (läraren) snackar om Ohms lag, ampere, volt, spänning, motstånd etc. de är väl... intressant, hmmpff...

Har matteprov idag som jag totalt kommer faila på, Matte B är svårt :(
Iallafall torsdag idag, vilket betyder en chill-dag ! Med det menar jag att jag inte har något inplanerat efter skolan som rep, kör etc. vilket är hyfsat skönt ibland.
Är faktiskt glad idag, eller jag är väl alltid glad men känner mig frisk och happy idag bara, kanske något lite mer än jag brukar när jag sitter på en stol i ett klassrum .

I helgen blir det väl mest till att mysa å kolla filmer med baby innan vi på söndag åker till Bro å lyssnar på min morfar som ska sjunga, sen ska vi på nån konstutställning där me .
På måndag händer det extremt mycket;

Skola till 16:10, mamma fyller år, brorsan fyller år, baby och jag har 3 månader... Uhh blir stressigt, först efter skolan drar vi till brorsan där han bor i sitt studentrum å firar honom i ett par timmar, sen drar vi å gör något bara baby och jag för att fira oss, kanske restaurang eller bio eller något liknande, sen hem å fira mamma. Dock är de skönt me lite planer å sånt, så man inte bara sitter å degar !

Idag slutar jag 14:15 med matte som sista lektion, men jag hoppas att jag slutar lite tidigare eftersom vi har prov som inte lär ta så lång tid för mig..

Hörs senare folks.
Cya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar