18 oktober 2009

Baby on board !

Kollar på Ali G Indahouse medans jag sitter i min morgonrock vid datorn och myser. Babe ligger i sängen och läser sin August Strindberg historia (typ fröken schuli eller va tusan den heter) som hon ska analysera imorgon typ.

Hur som helst, dagen idag har varit väldigt trevlig ! Vi va i Bro å hälsade på mormor och morfar, men egentligen åkte vi dit för att lyssna på när morfar sjöng med sin barbershop kvartett och kolla lite på konst och sånt. För er som inte vet vad barbershop är så har jag ett litet härligt exempel:



Visst blir man glad av det ?? :)
Vi kom dit vid 1 och åkte lite efter 5, trevlans var det verkligen iallafall ! Stolt över lilla morfar som sjunger bas i en barbershop-kvartett !

Imorgon fyller mor min år, likaså brorsan, och så har baby och jag hela 3 månader tillsammans!
Alltså händer det mycket imorgon, och schemat är proppat ! Men det ska nog bli mysigt och bra.

Nu ska jag för övrigt snart skörda lite på FarmVille (jo det är visst roligt !) och plantera nytt till imorgon som får gro och växa över natten.
Kom på en grejj, jag ska försöka vara vaken till typ 3 varje natt (alltså sova 4 timmar per natt på vardagar) och kolla om min kropp vänjer sig, who knows liksom? Men de låter helt idiotiskt jag vet, så det lär ju inte hålla länge alls. Kommer säkert inte ens klara det inatt haha...

Nu ska jag kolla vidare på Ali G, så vi hörs imorrn läsare!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar