23 oktober 2009

Här vad de looov !

Åhhh va nice ! Sista dagen i skolan sen är det loooov ! Sista lektionen till och med, vilken är sånglektion så det är bara skojj ! Såå glaad :)
Ska för övrigt bo med baby från fredag idag till tisdag efter lovet.
Det är hela 11 dagar! Vi ska bo lite hos mig och lite hos henne, men blir nog mest hos mig.

Innan jag drar hem med älsklingen så ska jag gå på stan lite med Amanda å shoppa kläder åt henne. Jag ska va typ rådgivare eftersom jag e kille å vet vad som är snyggt på brudar (a) höhö.

Nu börjar min sånglektion om fem minuter så får väl ta å avsluta blogginlägget ;P
Sjunger Robbie Williams - "Angels" på lektionen på tal om sång. Den är rätt bra och lite utmanande.

PS: Ska inte vara varulv på Halloween längre, ska vara Jack Sparrow, alltså pirat, och syrran (Sara) har snyggaste Jack Sparrow utstyrseln ever så jag ska få låna dem å klä ut mig ! Wohoo, tack syrran <33

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar