16 oktober 2009

Howl at the moon !

Hade Datorteknik-prov idag, för ett par timmar sen, gick rätt så bra ! Jävligt bra faktiskt, hoppas jag iallafall ! Nu gjorde jag nyss klart mitt Pro Tools Medley där jag satte ihop tre låtar och skrev lite om dem. Fade-in / fade-out effekter och sånt.
Valde Remenissions med Avenged Sevenfold, Hearts on Fire med Hammerfall och
Lake Bodom
med Children of Bodom.

För övrigt blir det Halloween-fest i Länna den 31a som Amanda och Emma i klassen håller i. Blir grymt !
Ska vara utklädd till varulv, passande eller vad!? Så nu ska jag spara ut mitt skägg på sidorna av ansiktet och låta naglarna växa, sen ska jag fila dem så dem blir spetsiga.
Looking for a werewolf? Look at me !




Fredag idag, och jag är glad som faen ! Skööönt att äntligen ha helg, men veckan har faktiskt gått extremt fort. Det är ju bara en vecka kvar nu sen är det lov ! Wohoooo!!

Vi hörs bloggläsare, ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar