12 oktober 2009

Ready for restart

Ja ni... Hmm, det har inte blivit mycket bloggande alls på typ den senaste månaden, ingen bloggning alls faktiskt , och det känns ju lite tråkigt. Har inte haft någon stor lust direkt, inte haft så mycket att skriva om.
Men nu har jag tänkt börja igen ! Såklart folk ska få läsa om mig och min härliga vardag ;) haha

Hur som helst, sitter på multimedia lektionen nu med Valle å Dennis, vi trängde in oss i ett hörn i klassrummet å satte bänkarna för så inte Markus (läraren) kan komma å kolla va vi håller på med på datorerna hahaha, så drygt när han ska springa runt å kolla vad man gör hela tiden!

Sitter för övrigt å lyssnar på WoW music just nu, Grizzly Hills Soundtrack, så fint det är, med sina fioler och sånt, helt underbar stämning man får. Saknar det lite... stämningen, musiken, landskapen, känslan, vännerna... Hmmm... aja.. Inget som folk som inte spelat kan fatta. Både Valle och jag saknar det.

Slutar sent idag, 16:10, uhh... efter det blir det till att dra ner på stan, träffa babe å dra hem till mig. Vi bodde ju hos henne i helgen, ensamma höhö, å de va ju jättemysigt å så, men nu idag kommer hennes mamma hem så vi ska sova hos mig inatt, sista natten innan vi sover själva i 3 dagar, så vi får ta vara på tiden vi har ikväll !

Ajj fan, nu fick jag plötsligt en jävla massa huvudvärk :O Aaaajjj.... vafan.
Orkar inte skriva mer nu, ska däcka på bänken xD

Peace !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar